#kobieta, #dzieci, #zabawa, #testy, #recenzje, #opinie, #przepisy, #diy, #fotografia, #blogmam, #blogującamama, #instamama, #testyirecenzje, #rzetelneopinie, #women, #kids, #formam #forkids, #dladzieci, #dlamam, #blogparentingowy, #bloglifestyle, #lifestyle, #parenting, #mama, #matka,
Dzieci,  Ja i moje rozważania.

Ponoć pechowy jest czarny kot, a u nas pechowa jest krowa !

To że lubimy Was, wiecie! To że lubimy Gry, wiecie! Dziś specjalnie dla was przychodzimy z kolejną recenzją. Pechowa krowa to kolejna propozycja marki Trefl Joker Line. Ilustracje Floriana Racky znów robią robotę. a sama gra wciąga, i nie pozwala się nudzić.

Gra przeznaczona od 7 roku życia, dla 3 do 6 graczy. Karcianka, jakich wiele, ale jakże inna. 99 kart w zestawie. 72 karty zwierząt, w tym po 18 owiec, świń, koni i krów. 12 kart” To nie moje” po 3 dla każdego gatunku. zwierząt. 15 kart punktów ujemnych, 12×2 oraz 3×4. Założeniem jest zagonienie z powrotem rozbrykanych zwierząt do zagrody i przydzielenie ich odpowiedniemu właścicielowi. Niestety po 3 zwierzęta z każdego gatunku są tak uparte że nikt by się do nich nie przyznawał, w tej sytuacji na pewno będziecie podrzucać sobie świnie. Brzmi ciekawie prawda?

Dzielimy punkty ujemne na dwa osobne stosy, karty “To nie moje” układamy w osobnych stosach tak by karty rundy pierwszej były na górze. Każdy z graczy otrzymuje po 9 kart zwierząt, pozostałe tworzą stos dobierania.

Podczas swojej rundy możemy wykonać jedną z 3 akcji, albo zagrać jedna kartą, albo dwoma, lub spasować.

Każdy zwierz ma swoją rolę:

Owca – nic się nie dzieje, gra kolejny gracz, Świnia – Gracz po lewek musi wziąć na rękę kartę ze stosu dobierania lub kartę ze stosu kart odrzuconych, czyli świnię. Koń – Wszyscy gracze wybierają po jednej karcie z ręki, kładą ją przed sobą i przesuwają w kierunku gracza po lewej, wszyscy jednocześnie. Takim sposobem podmieniamy sobie kartę. Bierzemy je na rękę i gramy dalej. Krowa – Gracz który nią zagrała musi wziąć na rękę kartę z góry stosu dobierania.

Zagranie dwiema kartami, oznacza rzut dwóch kart jednakowych. Rzut dwóch jednakowych kart, sprawia ze nie wykonujemy akcji przypisanych do danego zwierzaka. Za to wchodzi tu karta “To nie moje”. Przykładowo rzucając die świnie, gracz po twojej lewej bierze ze stosu kart świń “To nie moje” świnię i kładzie przed sobą, jeśli ta już jest w użyciu, gracz który ją ma przekazują ja graczowi po lewo.

Gracz może również spasować, wtedy bierze na rękę kartę ze stosu dobierania i kończy kolejkę.

Gra kończy się w momencie kiedy któryś z graczy pozostaje bez kart na ręce. wtedy zliczmy swoje punkty. Każdy kto ma najwięcej kart na ręce bierze bierze kartę o wartości 4 punktów ujemnych, pozostali biorą kartę 2 punkty ujemne. Grę wygrywa ten kto zebrał najmniej punktów ujemnych.

Nowa, ciekawa gra, w sumie dla każdego. Gra się w nią o niebo lepiej w więcej niż 3 osoby. Był śmiech i łzy po przegranej . Gra idealna w kieszeń, można ją zabrać wszędzie. Np do szkoły, takk jak moje smyki. Nie ma t jak integrować się za jej pomocą z innymi na przerwach. Latem również będzie nam towarzyszyć, chyba na każdym spacerze.

Za moc śmiechu i zabawy dziękujemy marce Trefl Joker Line

%d bloggers like this: